Company Logo
בית תוכנה DOTECH

השירותים שלנו מדיה חברתית

מותגים ועסקים משתמשים ברשתות חברתיות בכדי להפיץ מסרים שיווקיים ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם.

תוכן ורשתות חברתיות

קידום אתרים דורש מגוון רחב של פעולות וטקטיקות. חלקן מבוצעות באתר עצמו, מהירות טעינה, אופטימיזציה למבנה האתר, קוד נקי, חוויית משתמש, וחלקן קשורות למהלכים ברחבי הרשת דוגמת לינקים, הפניות, ורשתות חברתיות.

תוכן איכותי ברמה גבוהה אלמנט חשוב בכל אסטרטגיה של קידום אתרים בגוגל. בין אם מדובר על טקסטים באתר ובין אם על תכנים שמיועדים לרשתות חברתיות.

 

תוכן איכותי - פקטור מרכזי בקידום אתרים

אתר אינטרנט שלא משקיע בתוכן איכותי עלול לאכזב את הגולשים שמגיעים אליו ולגרום להם לצאת ממנו מיד עם כניסתם. אחוז נטישה (Bounce Rate) וכאשר מנועי החיפוש מזהים אחוז גבוהה של נטישה , האתר עלול להתדרדר בעמודי התוצאות. מנגד, אם הגולשים מבלים זמן רב באתר תוך כדי שהם עוברים בין עמודיו השונים, גוגל מבינה שלפניה אתר אינטרנט איכותי. הדירוג בעמודי התוצאות יהיה בהתאם.

 

רשתות חברתיות

פייסבוק:

הרשת החברתית הגדולה בעולם. הכוללת מעל למילארד וחצי משתמשים בעולם, קרוב ל 5 מליון משתמשים בישראל, לצד פרופיל אישי מאפשרת פייסבוק עמודים עסקיים וקבוצות המשמשות לפרסום, דיון, מכירות ועוד.

 

אינסטגרם:

נרכשה ע"י פייסבוק בסכום של מליארד דולר,  אפלקציה לשיתוף תמונות, התמונות אשר עולות לרשת ע"י המשתמשים יכולות לעבור עיצובים ע"י פילטרים שונים שרשת זו מאפשרת.  מאפשרת פרסום ממומן

 

טויטר:

שירות “ציוצים” ניתן לפרסם עד כ-140 תווים בכל "ציוץ". מהווה מקור להתעדכנות בנושאי השעה, נפוצה מאד בקרב סלבריטאים וחברות מותגים אשר מעדכנות את מעריציהם מדי יום.

 

יוטיוב:

נחשב למנוע החיפוש השני בעולם, ומקבל הכנסות מפרסום. מהווה פלטפורמה לחלק משמעותי מהליהיטים הויראליים ואחראי לפריצתם של זמרים אנונימיים לתודעה (ג'סטין ביבר).

 

שיווק במדיה חברתית

מותגים ועסקים משתמשים ברשתות חברתיות בכדי להפיץ מסרים שיווקיים ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם.


השיווק במדיה חברתית צמח וגדל במקביל להתרחבות השימוש ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, LinkedIn, והפיכתן לפלטפורמת תקשורת נפוצה עבור מאות מיליוני משתמשים בכל העולם.


פוטנציאל השוק הגבוהה של הרשתות החברתיות גורם למשווקים לנסות להחדיר לתוך השיח החברתי הכללי באתרים אלו מסרים שיווקיים ופרסומיים, במטרה להגדיל את החשיפה למוצרים או לשירותים של המותג או העסק.

השיווק ברשתות חברתיות נעשה בצורה גלויה של פתיחת חשבון לעסק, עדכון ואף קידום בתשלום, ולעתים בצורה סמויה, באמצעות פתיחת חשבונות פיקטיביים ליצירת באז מלאכותי וכתיבת ביקורות חיוביות. בשיווק ברשתות חברתיות נהוג לשתף פעולה עם משתמשים הנחשבים למובילי דעת הקהל, שלהם מספר רב של חברים ועוקבים, כדי להגדיל את החשיפה של מסע הפרסום.

 

 

הפרטים שלך התקבלו בהצלחה !
שגיאה בעת שליחת הפרטים !

להשארת פרטים

יש לך שאלה?
שעות עבודה
9:00 - 18:00
ליצירת קשר
Top